Disclaimer


I'm super strongest! Haha ssup dwag? :p

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Contact me hereee!

Facebook.
Twitter.

Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® YOUR NAME 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Wednesday, May 11, 2011 , 5:49 AM , 1 Comment[s]
heyyyo wassup korangg ptftt :*


sumpa serabut gile tadi kat sekola , macammacam jadi . haish >.< firstfirst , aku datang skola tadi , dengan harapan nak meet die . tapi , terbantut sebab azra datang lambat . naseb baek kau kawan aku , kalau tak dah lame aku bagi makan selipar jepun . HAHA :D tapetape , laen kali kite meet kayy . hee ~ sorryy sangat sangat tauuu :) smpai skola , mai ajak makan rojakk . sumpa sedapp gilaaa :D ahahaha , aku neh makan banyak pon , tetap kurus keding jea XD hehe :p
lepastuh , cam biasa duk kat pwtc . sekali , kau aku kena tahan ngan pengawas , sebab dieorang konon nye kata aku perangkan rambut . kimak , vavi , siaaaa punyer pengawas . naseb baek kau tak lawaaa , kalau lawa dah lame aku bagi penyepak . cm siaaa , aku ngan mazliana kene jumpe puan punitha tadi , adoyaiii . aku cakap lah yang rambut aku memang natural . lepastu , die kata dier tak percaya . cam siaa kan , tak caye call lah parent i . lepastu , die cakap kalau saya call parents awak , parents kamu mesti komplot dengan kamu . heyy , cam bodoh tak ? kalau aku warna kan rambut , sah mandi wajib aku ? fikir ah sikit gune otak bukan pakai lutut . besok aku bawak parents aku , apa susah ! yang penting mama back-up aku kayy :p
dalam kelas seni , cik nur ain merajuk plak . adushhh , sape nak pujok ? dah , masingmasing ego.
lepastuh , pn idiana panggil aku sbb die kata aku dah berubah ? betol ke , aku dah berubah ?
so , what ?! i don't care . yang pentingg , neh hidop akuu :D Btw , yaaa aku akan cube untok jadi yang lebih baik kayy , teacherr :) kan best dapat ceramah free :D tadi anisha minta maaf kat maz , aww so sweettttt :* hehe :D korang , jangan gado lagy tauu :)


..............................................................................................................................................................................




Babyy , Muhammad Faiq Irfan
i misss chuuu so much sayanggg , i misss sweet moment kite <3
youu , my love to your never fade , you make me a lot of change bie .
No Matter How Hard Situation , I'm Never Stop Love Youu <33
i want our relationship forever and last sayangg .
I Love you So Muchiemuchooo Babyyy :)