Disclaimer


I'm super strongest! Haha ssup dwag? :p

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Contact me hereee!

Facebook.
Twitter.

Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® YOUR NAME 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
kawan (;
Thursday, June 9, 2011 , 8:53 AM , 0 Comment[s]


kawan , sapa tak perlu kawan dohh . masing-2 perlukan kawan .
memang lah tada kawan , tak mati .
tapi sara boleh mati tahu ? sebab kat kawan lah kita simpan rahsia , gosip , menanges
badmood pon kat kawan , lepak , study sesama .
Azra Adrina Ahyad <33
aku sayang kau kayy ? kawan aku , kau sorang jea yang faham perasaan aku ?
except sayang aku lah . die faham gegila perasaan aku . thanks baby (:
selalu support aku . kite hang selalu . lepak sesama .rehat sesama
kau nanges , aku nanges . kite happy , kau happy .
kite memang tak boleh berpisah kan kan ? kita kan kembar malam ? haha xD
thanks banyak tolong aku dohh . teman aku pegi sane , pegi sini . thanks k ?
Btw , kau sabar je k pasal mamat tuh ? takyah ambik kisah sgt .
banyak lagi jantan kat luar sane . tak payah membazir mase layan die .
biar Tuhan yang balas k ? kite duk diam-2 k ? nanti aku sound die puas-2 . don't worry k ?
dahdah , aku tanak kau nanges lagi . nanti aku plak yang nanges T.T
tabah k ? dugaan uh (;

p/s : sape buad die ? wa campak lu dalam sungai kelang . mahu ? haha x)