Disclaimer


I'm super strongest! Haha ssup dwag? :p

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Contact me hereee!

Facebook.
Twitter.

Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® YOUR NAME 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
No Title :'(
Monday, June 6, 2011 , 8:50 AM , 0 Comment[s]
yo wasssup guys !

hmm , harinie tada title . act , aku rindu diaaa . rindu sape ? rindu arwah atok aku ah . hmm , dulu aku ingat lagi , kalau ada dia mesti aku tak kena marah ngan mama . mesti atok back-up sara kan .kalau sara kena sebat pon , mesti atuk marah mama balik kan kan ?
yang tak tahan , sara takut ngan mama pasal reportcard , atok yang tolong sign kan kan ?
sara rindu semua tuh . lagipon , atok pergi mase die sakit teruk .
ALLAH tanak seksa atok lagi . atok pergi sebab sakit . bukan benda lain .
alhamdulilah . terima kasih Ya Allah :-)
tapi aku tahu , semua uh tinggal kenangan . benda yang dah lepas , tak elok nak ingat tapi nak buad camne dah rindu gilaaa . yea , Allah sayang kan atuk . sara hope atuk ditempatkan di sisi orang yang beriman . Aminnn .

p/s : ATOK , SARA RINDU ATOK :'(