Disclaimer


I'm super strongest! Haha ssup dwag? :p

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Contact me hereee!

Facebook.
Twitter.

Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® YOUR NAME 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Snow :-D
Saturday, July 23, 2011 , 6:15 AM , 0 Comment[s]
Assalamualaikum . Hihi , hye korangggggggggggggggggggg :-)

Tadi kita meet Maisarah , adik najwa and adik amal . Patutnya hang ngan Fain , tapi dia tak confirm lagi . Pakwe sorry eh ? Lain kali kita meet eh ? Hihi . Diaorang shoo shoo cute miut . hahahahaha . k kitaorang pergi i-city tadi . Masuk snowwalk . Sumpa best gilooooooooooooooooooooooo ! haha , k aku tunggu kat cp . Tumpang parents dia . Hihi , thanks auntie . Hihi , tunggu agak lama ah kat cp . tape , sambil tuh aku lepak mc'd makan lunch . Hihi , dia call aku yang dia dah sampai , kiteorang terus gerak ah . Hihi , sampai terus masuk snowwalk . Pehhh , bapak sejuk gilaaaaaa . Hihi , k dalam tuh aku kena ngorat . Siap mintak number phone lagi . Tapi , mai tak kasi bagi . Bahayaaaaaaaaaaaaa . Eleh , lagipon aku kan dah ada suami :-D
Best dalam snowalk tuh , main gelonsor semua tuh . Boleh usha pakwe lagi . Hensem lah pulak . hahaha . K tadi aku berdebat ngan faiq . Haihhh , die tuh macam-2 lah . Nak makan penyepak aku jeh . haha . Nthen kiteorang lepak KFC makan semua . Lepas makan semua pergi main game . Hihi , macam budak kecik tapi happening sial .
Lepastu , kiteorang pergi karaoke . Hihi , habis suara aku semua keluar . First-2 malu , tapi dah lama best lah pulak . kan kan mai ? Hihi , nthen aku bagi hadiah special punya kat baby aku tuh . Hihi , happy birthday comel <33
Lepastuh yang sweetnyeh ade akak satu geng neh wish si comel tuh happy birthday siap nyanyi lagi . SHOOO SHOO SHUWEET . siap dapat discount masuk benda apatah . Untunglah dia :')
Hihi , k aku balik lambat . Nasib baik mama ngan papa pergi penang . Fuhh , selamat eden :'p
Hihi maisarah , adik najwa , adik amal . Thanks for today . Iloveyouguys <33

#Besok shopping sunway pulak . Yeay !!!