Disclaimer


I'm super strongest! Haha ssup dwag? :p

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Contact me hereee!

Facebook.
Twitter.

Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® YOUR NAME 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Webcam ngan sigila
Friday, July 22, 2011 , 10:48 AM , 0 Comment[s]
Assalamualaikum and heyy there :-)
Hihi , nak tahu nama budak sorang tuh ? Nama dia Fain . Comel ken pakwe kita sorang neh ? Hihi , kita selalu call dia setiap malam . Takpenah miss . Hihi , nak tahu kenapa ? Sebab BF aku yang lagi sorang tuh , suka ignore aku . So , aku call dia . Hihi , best weh otp ngan budak neh . haha . kitaorang banyak chemistry & persamaan . Aku sayang dia wehh . Bila lah dapat meet budak neh ? Susah bebenor nak meet dianeh . Haihh , budak hotlah dikatakan . Hihi , tape . Nanti kita meet , habis kau . aku hug puas-2 . haha . Wehh , dah jangan risau pasal keling ngan boyprenggg diatuh . Jangan layan . Kita bahagia sudah lew eh . Hihi , wehh takecare eh ? Meh sini aku kiss kau sikit . Mmuahhhhhhhhhhhhhhh :-*