Disclaimer


I'm super strongest! Haha ssup dwag? :p

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Contact me hereee!

Facebook.
Twitter.

Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® YOUR NAME 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Awwh , iloveyou my friends :')
Thursday, August 18, 2011 , 8:55 AM , 0 Comment[s]
ILOVEYOUMORETHANEVERYTHING <33

Assalamualaikum my duper reader :'>
Hihi , korang ade kawan tak ? Mesti ada kan . Sape yang tade tuh , sumpa rugi gila :p Hihi , sumpa aku cakap minggu neh aku banyak luangkan masa kodd ngan member aku semua . Awwh , mentang-2 masuk formasi tuh tak belajar lah kan , haha xp Act ngan member-2 lah kita banyak dapat experience bagai tau . Kalau tade kawan susah lah bangang! Haha , member-2 lah banyak bagi kita nasihat tau tau hahahahaha :p
Aku sayang korang lebih dari segala-2 nya kodd k ayat aku jiwang :p haha weh sape tak sayang member lah kan , haha aku lagi suka spent time ngan member sebab ? best ! haha

Iman kita suka menari tango kan ? Aku suka tengok kau buat split ah sial ! Kalau aku buat habis seluar aku terkoyak iman :p Myra kau suka eh buli aku ? Cepuk nak ? haha opera kau ngan yoseob kau tuh tak habis-2 , aku tumbuk kang bontot kau , haha thanks eh bagi botol angrybird comel loteh tuh Iloveyou :* Hihi , azra kita satu kepala kan ? haha meh sep bontot sikit wehh :D haha ! Syaza , we're miss bieber aite ? haha k perasan jeh lebih :p Hihi , iffah gigi lawa kau menari wehh ! Tabik ah ! Haha . Mazzzz ~~~~~ Blurrrr ~~~~ #janganmarahkayy
Hihi , hebat tak kengkawan aku ? Hebat ken ? Kau ade ? tadekan :p Kayy ah , aku pon malas nak cerciter bebanyak . Kang kau penad baca post aku plak , haha . So , kbye <33 xoxo :*