Disclaimer


I'm super strongest! Haha ssup dwag? :p

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Contact me hereee!

Facebook.
Twitter.

Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® YOUR NAME 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Exam -.- Alhamdulilah okay :-)
Tuesday, November 1, 2011 , 9:54 AM , 0 Comment[s]
haziq mustapha <3
Bang aku rindu kau. adik rindu kau!!!
takecare weh. aku sayang kau bang!
kau dah lupa aku kan? Tape, aku ingat kau. Kbye :/

Hey guys. So how's exam korang? Okay? Exam kalineh aku alhamdulilah boleh :D Sebab aku memang terus-terusan dapat soalan bocor. Memang aku study apa yang patut jelah :p Muahehehe , thankyou arni :'* Dia yang banyak kasi aku spot question. Haha datang sekolah semua nak soalan bocor. Haha cam bodoh jeh -.- Nasib baik semua masuk :D Tadi kita jumpaa diaaaaaaaa <3 Hihihihi , first dia nak ajar aku math geo semua tapi tak jadi. Borak jelah kiteorang :D Sampai acik tuh cakap nak belajar ke tanak neh? Hihihihi , buat malu jeh -.- Hihi , cam pape jeh. Aku sayang kau wehh! Janji ngan aku jangan tinggalkan aku kay? Aku sayang kau tahap gila babi tahu tak? Haha , act aku demam mase update neh. Manetak aku main hujan tadi :D Bestttttt ;D Hihihihi , aku actually bosan nak mampus neh. Taktahu nak buat apa. Bosan -.- Huh , aku malas ah nk update lagi. Kbaiiii -.- haha :p