Disclaimer


I'm super strongest! Haha ssup dwag? :p

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Contact me hereee!

Facebook.
Twitter.

Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® YOUR NAME 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Fuck off -.-
Wednesday, November 2, 2011 , 8:28 AM , 0 Comment[s]
Hey guys. I'm not in mood right now :/ Nak tahu kenapa? Acanieee , aku balik jeh sekolah. Adik aku cakap macamneh weh habislah kau kak. Abah mengamuk doo :/ Aku dah cuak dah. Masuk-2 bilik mama mengamuk kat aku. Nasib baik abah tada. Abah gi masjid. Babi punya cikgu. Kau sanggup datang kat rumah aku just nk suruh mama aku tegur pakaian aku. Cakap pulak mak aku tak reti ajar aku. Nama jeh ustazah. Tapi perangai macam cilaka -.- Mampus aa kalau aku dah geram. Semua boleh keluar -_- Jangan nk busybody sangat lah kan. Dosa aku aku tanggung. Kau takyah nk nyibuk sangat lah kan. K aku kena bebel ngan mama -.- Abah balik terus mengamuk kat aku. Korang nk tahu apa abah aku buat? Malas ah nk cerita. Buat aku sakit hati jeh -.- Aku benci kat kau!!!! Nasib baik mama tak rampas phone ngan laptop aku. Hadoyy , memang banjir bilik aku wehh. Hm , aku malas nk cerita lagi. Buat aku sakit hati jeh -.- Kchaw