Disclaimer


I'm super strongest! Haha ssup dwag? :p

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Contact me hereee!

Facebook.
Twitter.

Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® YOUR NAME 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
True friend's so hard to be replaced :-)
Friday, November 4, 2011 , 9:30 AM , 0 Comment[s]
Hey Guys :-)
Today kita nak cerita pasal kawan titeww. Hihi , kita sayang kawan kita. Kawan nak gelak gelak memang banyak tapi kawan nak tolong kita masa susah memang susah nak cari :'> Ameera , kawan aku yang banyak tolong aku wehh :'> Kiteorang banyak kali gaduh. Tapi kiteorang gaduh mesti baik balik. Kawan yang ajak aku solat , kawan yang selalu buli aku, kawan teman aku dating , kawan teman aku study. Semuanya ameera omey neh :B Haha second azra pulak :> Neh memang bestie aku paling gila-2 :D Haha perangai die cambodoh jeh -.- Tapi aku sayang die wehh. Dia selalu teman aku dating :'> Muaahahahaha :p Third , iffah gigi omey tuh :B Haha , die ngan azra memang takboleh sama-2. Memang kiteorang tak study lah kan. Asyik gelak jeh (Y) Haha , ca'ah kama iman anisha aku sayang korang gegila wehh. Diaorang banyak gila support aku dari belakang. Memang aku takboleh nk berpisah ngan korang lah kan. Diaorang banyak jugak bagi aku nasihat. Sape tak sayang kawan macamneh wehh :'] Bodohlah sape tak sayang kawan tuh wehh. Yang penting appreciate diaorang kay? So be true friend's kay? Ilapyouu :'*