Disclaimer


I'm super strongest! Haha ssup dwag? :p

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Contact me hereee!

Facebook.
Twitter.

Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® YOUR NAME 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Happy New Year :-*
Saturday, December 31, 2011 , 9:23 PM , 0 Comment[s]
Assalamualaikummmmmmm :'> Hihi. Today kita dah jadi 15 tahun dahh :( Dh tua dahh :( Haha, sho sadd. Haha, k semalam aku keluar sekejap je :/ Haha, mama aa kata kalau blik lmbt taleh masuk rumah. Iteww takut kang takleh masuk rumah so balik lah awal. Kita kan anak dara orangg :p Haha, kang acapp marah aku balik lmbt.Haha, kita gerak sunway je semalam. Lepak ngan haida, lidiya, matt, and the geng. Haha, cm bodoh jeh lepak ngan korang. Haha, act aku tuisyen dulu baru gerak sunway semua.Haha, nthen jumpa lidiya haida semua kat ktm subang. Nthen baru gerak sunway. Act puteri syamimi ada, tapi dia tak jadi :( Shoo cadd :/ Haha, nthen aku pergi mc'd melantak jap. Nthen tgk diaorang dating :/ I'm sho jelly k :p Haha, untung leww. Haha, nthen lepak bowling ngan matt, yelah dia kan nk pergi plkn :p Haha, macam bangang lepak ngan dia. Asyik kena bahan jeh :p Haha, nthen shooping jap. Haha, dpt jugak baju tuh (y) Haha, yess! Haha, dalam pukul 6.30 aku balik. Smpai rumah mama takde memang bagus lah kan. Haihhh :p Haha.