Disclaimer


I'm super strongest! Haha ssup dwag? :p

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Contact me hereee!

Facebook.
Twitter.

Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® YOUR NAME 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Sucks --'
Sunday, December 4, 2011 , 1:28 AM , 0 Comment[s]
Hyeeeee. Dah lama kan aku tak update blogggg. Weheeeeeee , rindu blog :p Haha , so sihat? Hihi. Btw aku dah deactivate fb aku yang lama k. Sekarang aku guna fb yang nombor 2. Macam dugaan-2 aku dapat doo sekarang. Sebabtuh aku dah tak guna dah fb tuh. Macam majal jeh fb tuh. Aku pon tak faham ada jeh yang tak puas hati ngan aku. fb aku kena hack :'/ Hm, apa tuh wehh. Sorry lah kalau aku buat salah kat kau wehh :/Tapi janganlah seksa aku macamtuh. Sedihh wehhh. Kadang-2 stress aku bila aku ingat balik :'( Hmm , aku tanak buat pape. Biar Allah jelah yang balas. Aku hanya mampu redhaaa jelah. Aku nak nangis tapi Ashraf kata jangan. Hm , aku tahu b. kau sayang aku kan, sebabtuh kau tanak aku nangis kan. Hm, haishhhh :'/
Tapelah bak kata myra biar orang buat kita , jangan kita buat dia :-) Hm , nih jeh untuk harini. Kbaiiii xoxo :'* Takecare :)