Disclaimer


I'm super strongest! Haha ssup dwag? :p

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Contact me hereee!

Facebook.
Twitter.

Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® YOUR NAME 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
imissyouashraffkepenggggggggggggggggggggggggg :'(
Friday, April 13, 2012 , 7:46 PM , 0 Comment[s]
Assalamualaikum. Heeeee, sihat korang. Sara sihat jahhhhhhhhhhhhhhhh xD Haha. amboiiii :p Wehh weh, sara rindu anak zaharuddin nie. Rindu sgt. Semalam sara nangis lagi sebab dia. Sara dah tak tahan sgt semalam, sara buat hye please call me back kat dia. Thanks god! Dia call sara, dia cakap kenapa semua? Sara menangis jugak time tu, dia cakap kenapa?! sara cakap lah, sara rindu dia semua. Nthen dia cakap dia rindu sarah jugak. Hmmm, nthen tetttttttttttttt ........... dia habis kredit. Hmm, tkpeee. Kesian dia kan :( Tuptup, 1 jam lepastu dia cakap dia dah topup. Sara pulak takde kredit , potong stim betul :/ haihhh, dia cakap takpeee sayang. nanti I call you k sayang. Ooo emmmmm jayyy, dia panggil aku sayangggg. Ya Allah, betapa bahagianya perasaan aku masetuuuuuu. Tapi, aku tunggu sampai pukul 2, dia tak call aku langsung. Hmm, sampai aku tertidur. Hmmm act nak nangis time tu. Tapi, sabar. Allah kan sentiasa ada bersama aku. Pagi tadi, aku tgk dia ada missed call aku but pukul 3. memang aku dah tidur lah kan. Haihhhh, sayang jugak dia kat aku. Haishhhh, takpeeee. Dia cakap jangan risau. Dia sayang aku. Alahai, asal kau sweet sgt hah?! mencikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk! Btw, imissyou ashraf kepeng :(((((((((((((((