Disclaimer


I'm super strongest! Haha ssup dwag? :p

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Contact me hereee!

Facebook.
Twitter.

Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® YOUR NAME 2012.


Older Posts →
Tuesday, June 5, 2012 , 10:03 AM , 0 Comment[s]

Assalamualaikum para pembaca :-)
Haiii! Korang sihat? Hihi. Bulan ini genap sara 2 bulan single. Alhamdulilah sara boleh bertahan sampai sekarang. Haha yang sara suka tu sara boleh dah lupakan ashraf. hewhew :p Haha woiii pmr tak lama lagi woiii! takut dooo. Sumpa seram dooo :'( Hmm dah dah! Haha Sara act teringin nak couple but hati ni kata jangan percaya lelaki. Haha cool en? Haha kadang kadang jeolous jugak tengok orang dating. But aku kena pegang prinsip aku,  couple after pmr. Haha baru awesomeeee do :'D Haha, myra mai aku rindu friendship kita. Rindu sangat sangat. Aku nak kita yang selalu lepak sama, buat benda yang sama setiap hari/.Wehh aku rindu semua tu!!!!!! Ya Allah :'(( Dahdah, malas aku nak cerita. Nanti nangis susah pulak :p Haha. Okaylah sampai sini je malas kbye